23 września 2019

Wspólna przyszłość.


Przyszłość...
Rodzina...
My...

"Przyszłość należy do tych,
którzy wierzą w piękno
swoich marzeń..."
- Eleonor Roosevelt

7 kwietnia 2019 r.
Po 3 dniach od wykonania pierwszego testu dopiero dotarły do mnie emocje i że to co się dzieje jest prawdziwe. Tego dnia czułam się najszczęśliwszą osobą na świecie - takiego szczęścia nigdy wcześniej w życiu nie doświadczyłam. Rozmowa z partnerem i pomysły na naszą wspólną przyszłość mocno mnie podbudowała i zaczęłam być pewna że na pewno damy sobie radę, a w myślach zaczęłam układać plan jak moje życie będzie wyglądało za kilka miesięcy.
Cały dzień spędziliśmy wspólnie, nie pomijając tradycji jedzenia niedzielnego obiadu na mieście. Wieczorem się pożegnaliśmy - on wyjechał w trasę, a ja zostałam z obawą przed jutrzejszą wizytą u lekarza i ciekawością usg...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz